Dag 273 – stygn varje dag 2017

Under september har det blivit stygn i 26 av 30 dagar på mitt broderi i FB-utmaningen Stygn varje dag 2017. En dag glömde jag helt enkelt bort att brodera. Sedan låg broderiet kvar hemma när jag var i Växjö på vävmässan. Hur ska jag fortsätta? Kanske är det färdigt så här? Men just nu fortsätter jag i alla fall med ytterligare ett varv svarta korsstygn runt bilden.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några andra av FB-gruppens deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

4 thoughts on “Dag 273 – stygn varje dag 2017

  1. luvswool and dyestuff

    This is an intriguing piece of embroidery art. I never get tired of looking at it and always find something new. I also stitch every day but I don’t stitch the same embroidery piece. I am constantly changing projects, which is not necessarily a good thing. Nothing is ever finished this way.

    Liked by 1 person

    Svara
  2. Susanne fagervall

    Jag gillar både att idén kunna följa broderiets tillkomst och själva broderiet i sig. Otroligt häftigt och vackert, tyget som broderas gör sitt till. ❤️👍🏿

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

