Dag 243 – stygn varje dag 2017

Dags för en ny månadsrapport om mitt broderi i FB-utmaningen Stygn varje dag 2017.  Varje dag i augusti har jag lagt till nya stygn på min bild. Men med lite mindre engagemang än tidigare, måste jag erkänna. En ram, några andra raka rader med svarta korsstygn och ett par kvadrater nertill till höger har det blivit. Kanske börjar bilden bli färdig?

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några andra av FB-gruppens deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

 

Kommentera

