Dag 212 – stygn varje dag 2017

Varje dag i juli har jag sytt på mitt broderi i FB-utmaningen Stygn varje dag 2017.  Jag har fortsatt med svarta korsstygn nere till höger och det blir nog ännu fler stygn där. Just nu får broderiet en ram med svarta korsstygn. Under tiden som ramen sys funderar jag på hur jag ska gå vidare.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några andra av FB-gruppens deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

 

One thought on “Dag 212 – stygn varje dag 2017

Kommentera

