Dag 120 – stygn varje dag 2017

Av årets hittills avverkade 120 dagar har jag sytt i 118 dagar i utmaningen Stygn varje dag 2017 på Facebook. Tidigare har jag sagt att jag syr planlöst och det stämmer till en del. Jag har gjort många medvetna val, t ex att enbart använda svarta och röda trådar. Sedan mitten av februari har jag bara använt korsstygn. Den röda tråden har tagit slut, så nu blir det svart. De svarta strecken och kvadraterna ser kanske lite konstiga ut, men den som tittar lite noggrannare ser att jag syr mellanrummen från de röda 8-bladsstjärnorna.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några av FB-gruppens deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

Kommentera

