Dag 50 – stygn varje dag 2017

47-16-februari
Hittills har jag inte missat en enda dag i utmaningen Stygn varje dag 2017. I 50 dagar har jag sytt en tråd, eller någon enstaka gång två trådar, om dagen. I 43 dagar blev det lite olika sorters stygn med svart sytråd. Nu syr jag korsstygn med rött moulinégarn. Jag tänker inte så mycket, utan bestämmer från dag till dag vad som ska hända på tyget. Men om tygbiten ska räcka året ut så behöver jag kanske börja planera lite och tänka efter hur jag ska disponera ytan.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några av FB-gruppens drygt 300 deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

43-12-februari

40-9-februari

50-19-februari

 

10 thoughts on “Dag 50 – stygn varje dag 2017

  1. iHanna

    Det blir så fint! Jag tror inte den där kommer räcka, men det är ju snyggt att sy ihop olika tygbitar till något ännu större så det kanske är en idé?

    Gilla

    Svara

Kommentera

