Dag 22 – stygn varje dag 2017

22-22-januari

Avkopplande, roligt och helt kravlöst. Orden är en upprepning från förra blogginlägget om mina stygn i utmaningen Stygn varje dag 2017. Jag fortsätter att använda svart sytråd, en tråd per dag, eller någon enstaka gång två trådar. Det finns fortfarande ingen plan, utan jag bestämmer från dag till dag vilken riktning stygnen ska få.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några av FB-gruppens drygt 300 deltagare på Instagram #stygnvarjedag2017.

3 thoughts on “Dag 22 – stygn varje dag 2017

  1. Garnmumriken

    Vad skönt att det känns prestationsfritt! Jag tänker mig att det vissa dagar kan kännas som en press att brodera, och att det i sig skulle bli glädjedödande. Är du inte rädd att glömma bort det en dag då du har mycket att göra eller känner dig lite trött? Det är en häftig utmaning, och det skall bli kul att se hur det artar sig!

    Gilla

    Svara

Kommentera

