Dag 8 – stygn varje dag 2017

8-8-januari

Ett alldeles lagom projekt för mig just nu – stygn varje dag 2017. Mitt i allt stök med att packa upp flyttlådor, organisera förvaring, sy gardiner, fundera på belysning och försöka bestämma var tavlorna gör sig bäst, så passar det perfekt att sitta en liten stund varje dag och sy slut på en eller ett par trådar svart sytråd. Efter 8 dagar har jag kommit så här långt. Än så länge är det mest gubbar sydda med fly stitch, eller på svenska kanske det kan kallas Y-stygn eller öppna kedjestygn. Avkopplande, roligt och helt kravlöst.

Följ mitt broderi på bloggen under kategori Stygn varje dag 2017 och följ några av de drygt 300 deltagarna i utmaningen på Instagram #stygnvarjedag2017.

2 thoughts on “Dag 8 – stygn varje dag 2017

  1. susanna lundbladh

    Vad roligt med dina gubbar!
    Ser att en del står på huvudet…Kanske är det dagar du jublat över ”projektet komma i ordning” lite extra :) Jag minns att det var Väldigt skönt när det hela var över i vår flyttkarusell!
    Riktigt God Fortsättning!
    Kram Sanna

    Gilla

    Svara

Kommentera

