Tillfälligt avbrott

rödgula garner

Butiken på bloggen kommer att hålla stängt från den 1 december 2016 och öppnar igen efter årsskiftet. Så passa på nu om du behöver garn till yllebroderi. Eller du kanske vill köpa en materialsats till yllebroderi till dig själv eller till en vän som behöver en liten puff för att komma igång och brodera? Och så finns det ju en del textilböcker till salu. HÄR är butiken och HÄR finns det böcker.

Böcker, broderigarner, materialsatser och allt annat ska packas ner i flyttkartonger, köras åtta mil österut och packas upp igen. Snart flyttar vi från ett hus på landet till en lägenhet mitt i stan. Det tar nog några veckor innan allt har kommit på plats.

fågel 1

 

8 thoughts on “Tillfälligt avbrott

  1. agnetapensionar

    Jag önskar också lycka till och förstår dig men vill ännu inte flytta från landsbygden. Här i södra Skåne är det inte heller så långt till närmsta—
    Men du jag är nog intresserad av att köpa yllegarn till broderier. Jag har funderat på lite fria utsvävningar på två ytterplagg och vet inte riktigt vad jag tänker mig heller. Var hittar jag det du säljer? Var inne på broderier men kommer bara till ditt aktuella inlägg!

    Gilla

    Svara
  2. owe johansson

    mmm hej Elisabet…hoppas att det inte rubbar kreativiteten detta att bli en ”satsning” eller en ”staboare”…det finns väl en bacjväxel på bilen eller ???
    ha de
    fast de e bra m lägenhet när nått mankerar så ringer du bara så kommer en rask person med sin reparatörsväska å livet går vidare/ ove silversurfare

    Gilla

    Svara
    1. Elisabet Inläggets författare

      Längtar efter att slippa köra bil flera mil för varenda liten sak. Bibliotek, simhall, konstmuseum, mataffärer, parker, vatten, allt kommer att finnas på några minuters gångavstånd. Och det finns kollektivtrafik, kan ni fatta vilken lyx!

      Gilla

      Svara

Kommentera

