Det ska inte bli ”fint”

svart-kjol-2

I helgen är det gerillaslöjdsfestival i Bagarmossen. Jag är inte där. Istället syr jag lite stygngraffiti på den svarta kjolen som jag visade HÄR. Jag har börjat helt försiktigt längst ner vid fållen. Det är inte meningen att det ska bli ”fint”. Jag bara syr och det får bli som det blir.

Gerillaslöjdsfestivalen pågår 15 – 16 oktober 2016. Begreppet gerillaslöjd är myntat av Frida Arnqvist Engström. HÄR finns hennes bok Gerillaslöjd och HÄR på hennes blogg finns information om festivalen.

One thought on “Det ska inte bli ”fint”

Kommentera

