8 thoughts on “Här är kuddarna!

  1. Lillemor Jansson

    Hej! Vilka underbara tyger du färgar med rost och allehanda jox! Jag har tittat i din blogg bl.a. från en färgningskurs som du var på i Skottland. Vet du vad jag skulle vilja? Jo gå på en liknande kurs och jag tror vi är fler som skulle vilja det. Kan inte du ordna en sådan kurs? Jag skulle bli först att anmäla mej!! Snälla, snälla fundera på detta! Jag som skriver detta är en 67-årig kvinna som älskar att pyssla med det mesta som har med garn, tråd, tyg, papper, betong att göra. Jag har provat på en massa tekniker och vill hela tiden lära mej mer.
    Hälsningar Lillemor utanför Ludvika.

    Gilla

    Svara
    1. Elisabet Inläggets författare

      Jag har gärna kurs! Håller just på och planerar en kurs här i närheten. Det kommer information på bloggen när allt är klart. Tyvärr har jag inte möjlighet att ha kurser hemma, men jag kommer gärna om det finns en lokal, lämpliga växter att plocka och ett intresse.

      Gilla

      Svara

Kommentera

