5 thoughts on “Inspiration från Marocko

  1. susanna lundbladh

    Hej Elisabet, Marocko och mycket annat har vi gemensamt! Tack för allt jag fått av dig under året!
    Gott Nytt!
    önskar Sanna

    Gilla

    Svara
  2. Lena Djurström

    Jag vill tacka dig för alla roliga inspirationer under året.
    Alltid lika roligt att öppna dina mail. Jag ser fram emot ett precis lika fyllt nästa år fyllt med dina inspiration. Tack lena

    Gilla

    Svara
    1. owe johansson

      du är som vanligt ALLDELES HELT FANTASTISK åkk en trägen örtagårdsarbetare i FORMENS TRÄDGÅRD…som alltid ändrar sig och visar sina nya sidor, jag har använt en del av dina bilder till min undervisning i formlära och det blir oftast ett SUUUS i gänget. STOOORT TAKK för Ditt enträgna arbete med formerna och färgerna !!
      Takk för detta året o vad Du lärt mig o alla andre form-färgtörstiga !!!/ove silver

      Gilla

      Svara

Kommentera

