En helg i Hölö

Hölö 5

I helgen har jag varit vid Kulturcentrum Hölö Kyrkskola,  strax söder om Södertälje, och haft kurs i tygtryck och broderi. Som varje gång när jag har kurs så lär jag mig nya saker när kursdeltagarna använder mina instruktioner på sätt som jag inte har tänkt på.  Och när de dessutom frikostigt delar med sig av egna kunskaper och textila erfarenheter, då åker jag hem igen fylld av energi.

Hölö 6

Hölö 3

Hölö 2

One thought on “En helg i Hölö

  1. kullerbyttatextil.wordpress.com

    Det låter som en rolig och intressant kurs! Känner igen det där med att man inspireras av kursdeltagarna. Jag känner likadant när jag har haft kurser/skapande skola med barn och ungdomar.

    Gilla

    Svara

Kommentera

