Burkarna öppnas på söndag

BS 16

De här tre burkarna med pågående växtfärgning står i fönstret hos galleri Bagarstugan (titta HÄR) utanför Kumla, där Lena Hällzon och jag ställer ut just nu. I burkarna ligger hårt hoprullade sidensjalar innehållande växter och lite metallskrot. Utställningen pågår t o m söndag 2014-08-31 och innan vi plockar ner utställningen öppnar jag burkarna. Är det någon mer än jag som är nyfiken på resultatet?  I så fall, välkommen till galleri Bagarstugan på burköppning söndag kl 15.00!

2 thoughts on “Burkarna öppnas på söndag

  1. Pysselfarmor

    Ja de burkarna såg jag och fotograferade, men attans det är ju litet långt att åka för denna spännande burköppning. Räcker väl att jag/vi kom till vernissaget ;-)
    Dessutom ska jag gå broderikurs.
    Ser fram emot bilderna på sjalarna och jag ser fram emot kursen i september!

    Gilla

    Svara

Kommentera

