Det mesta kan komma till användning

Färga 3a

Självklart gillar jag inte när folk lämnar sina picknicrester i naturen. Men hittar jag en  ”kvarglömd” engångsgrill så blir jag glad och den får följa med hem. Rutnätet ger fina mönster när man växtfärgar papper!

Färga 3 b

Och min gamla ekonomutbildning får jag också användning för när jag färgar papper. Lagboken, som tog en stor del av studiemedlen, är alldeles utmärkt som tyngd för att släta till pappren, som ibland blir lite vingliga av badet.

Färga 3c

4 thoughts on “Det mesta kan komma till användning

Kommentera

