Önskemål och förhoppningar

341. Vägkrök

Nytt år och nya spännande utmaningar väntar bakom kröken. Det finns så mycket roligt att göra!

Jag hoppas på ny vävinspiration, på kreativa möten, på intressanta upplevelser i vardagen.  För fjärde året deltar jag i fotoutmaningen 365 bilder, följ mig på bloggen Elisabets 365 foton 2014.

Jag vill resa, gå på kurs, se utställningar, träffa kollegor! Här är några av mina önskemål för 2014. Redan nu kan jag se att en del saker kolliderar med annat, men förhoppningsvis leder vägarna ändå till ett par, tre av målen.

London: Konsthantverksutställning  10 – 19 januari. (Skulle vara roligt att se verk av Alice Fox , men jag kommer nog inte dit.)
Kil: Fårfest i Kil 28 febr – 2 mars
Berlin: Textile Art Berlin 28 – 29 juni
Sätergläntan: Kurs i indigofärgning 14 – 18 juli
Sätergläntan: Broderiforum 4 – 8 augusti
Umeå: Vävmässa 18 – 20 september
London: The Knitting and Stitching Show  9 – 12 oktober
Helsingborg: Årsmöte Täcklebo Broderiakademi mitten av oktober

Hoppas vi ses där ute i verkligheten bland trådar, tyger och garn!

4 thoughts on “Önskemål och förhoppningar

  1. Pysselfarmor

    Voine voine så mycket roligt det står på din lista!

    Till hösten har jag fortsättning stickning så det blir inte då utan möjligen året därpå, men du kan väl ändå vänta….du har ju inget annat val ;-)) sorry…..men erbjudandet står kvar.

    Ska traska iväg till den nya lokalavdelningen av Broderiakademin på Södermalm den 7 januari. Ska bli spännande!

    Ha ett gott nytt 2014!

    Gilla

    Svara

Kommentera

