Göra färdigt eller lägga ner

KAP 8

Nu är det så här igen! Det är kaos i mitt arbetsrum, översvämning med ofärdiga saker, allt möjligt i en enda röra. Jag måste ta mig samman och göra färdigt alternativt försöka inse vilka projekt som är misslyckade eller just nu ointressanta och se till att allt som stör mig plockas undan. Men var börjar man?

Det HÄR broderiprovet är i alla fall på väg att bli något. Jag tar en del av alla småbitar av ylletyg som ligger och dräller och pusslar ihop till en kudde med hjälp av skarvsöm.

6 thoughts on “Göra färdigt eller lägga ner

  1. Inga-Lill Svenson,Mandelblomsgatan 12, 72225, Västerås

    Finns det vävsedel till din löpare i gåsögon? Tacksam för svar.
    Inga-Lill Svenson.

    Gilla

    Svara
  2. Ewa

    Ja, det kan bli en fantastisk kudde. Jag gillade ”draken” redan när du visade den första gången. Ibland kommer man till ett sådant läge att man bara inte kan spara alla påbörjade arbeten för de liksom flåsar en i nacken. Du tycks ha kommit i ett sånt läge. Lycka till med sorteringen!

    Gilla

    Svara

Kommentera

