Mer från vinden

Vinden 1

Allt möjligt hittar jag när jag röjer på vinden, till exempel en kasse med knyppelpinnetrassel. Var har jag fått allt detta ifrån? Jag som aldrig har haft tålamod att komma så mycket längre än till nybörjarspetsen ”udd och stad”. 

Vinden 3

Två skokartonger med sugrör! Olika typer av halmmobiler har jag gjort och också haft några prova-på-kvällar. Har man inte halm, så kan man ju använda sugrör. Och när man är mitt inne i något så är det lätt gjort att köpa på sig en massa material när man hittar till bra pris.

Vinden 2

Och så en nästan färdig maschma (en liten påse för sytillbehör). Den hade jag totalt glömt bort! Maschman blir nog färdig, men jag hittar på en annan dekoration än den skrynkliga pappersmallen till en applikation.

2 thoughts on “Mer från vinden

Kommentera

