Fler väskor

 

Den här väskan är min! Jag har inte sytt den själv, utan köpt den av KAIPA. Hon letar upp gamla broderier på loppisar och fäller in dem i väskor och jackor.  Väskan är perfekt i storlek. Jag får ner lilla handväskan med allt nödvändigt, kameraväska, vattenflaska, en bok och lite frukt. Jag hade tre olika väskor att välja mellan och är nöjd med mitt val.

One thought on “Fler väskor

  1. Mona Lundquist

    Vilken härlig idé för återbruk av broderier. Jag blir alltid lite ledsen när jag ser hur billigt de säljs och man vet vilket arbete som ligger bakom. Som tavlor är de ju inte så roliga men som väskor! Kul! Nu ska jag leta gamla broderier.

    Gilla

    Svara

Kommentera

